khemosabi

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av khemosabi - 7 oktober 2009 22:21

... eller i alla fall i halv storm, med Gimmie och Boogie stod på programmet idag.

Med Boogie har jag inte tränat någon lydnad överhuvudtaget på evigheter, men hon gick riktigt bra - och hon har ju en samarbetsvilja utan dess like, den hunden;-) Hon har en helt fantastisk inställning till att träna, och jag blir såå lycklig varenda gång!!

Gimmie gick alldeles strålande idag, alla moment satt "som en smäck"!! Så nu vet jag inte om jag ska låta dagens träning vara en "generalrepetion" inför helgens tävling eller inte, fast vi skulle behöva träna med kommendering någon dag, förstås.


Lite bilder från idag, numera klickbara...

  

Gimmie tv. och Boogie till höger - båda totalt urfällda;-)


  

Systrarna Bus på platsliggning


Micke hade varit ute i skogen med Speed medan jag var iväg och tränade, så när jag kom hem tog jag ut Spurten och Soleil på en skogspromenad...

  

Spurten, min älskade lilla vän<3<3<3

... och hon kunde ju inte låta bli att göra sina sedvanliga "Spurtskutt";-)

  


  

Galenpannan Solei;-)


Sen var Speed och jag ute en liten sväng, kameran fick följa med då också...

  

     

Även Speed är urfälld, och Furminatorn var inte dum att ha när det var som värst - herregud vad mycket hår vi fick bort!!

Jag tog en hel massa bilder på alla hundarna idag, ska se om jag hinner/orkar lägga in dem i albumet ikväll.


Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards