khemosabi

Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Soleil 12 veckor

Av khemosabi - 18 februari 2009 23:55

Nu när man befinner sig i "whippetvärlden" så är det ju jätteviktigt att ta uppställningsbilder, helst varje vecka på valpar. Det har jag ju inte gjort, men här kommer i alla fall ett par som jag knäppte ikväll, det var de som jag tyckte var bäst av de jag fick till, även om Soleil har godis i munnen och vi fick lite "skräp" i hörnet på det första- dvs Mai;-) Hon fotade samtidigt och har nog bättre bilder, så jag kanske återkommer med fler. Det sägs att så som whippetvalpar ser ut vid ca 12 veckor, så kommer de att se ut som vuxna, så då får jag väl vara nöjd för jag tycker att Soleil är fin... fast jag är ju liiite partisk;-)Skyborne All Summer Long 12 veckor


Skyborne All Summer Long 12 veckor

Tack till Elin, som agerade "handler";-)



 
 
Ingen bild

Mai

19 februari 2009 17:38

Jättefin blev hon ju. Sätt in bilden där hon ser ut som en arabhäst, den var lite häftig! =)

"Skräpet"

 
åsa

åsa

19 februari 2009 18:58

Jag tycker också att hon är jättefin..
Så Mai har blivit "skräp" hon, är hon inte "apsnygg" så....
Ha dé!/Kram

http://tantraffas.blogg.se

 
Ingen bild

Pia

20 februari 2009 01:25

Åsa:
Jo, det är ju så att när Mai inte är apsnygg så är hon skräp;-)
Jaa, visst är "Spetan" (Soleil alltså) fin!!
Kram/Pia

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards