khemosabi

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av khemosabi - 28 februari 2009 16:55

... leker så det står härliga till i backen utanför vårt hus, de här bilderna knäppte jag igår;-)


Den sista bilden blev ju rätt så suddig, men jag fångade dem ändå i ett rätt kul ögonblick!

Just nu blir det inte nåt mycket mer än snabbrastningar i backen, eftersom jag är sjuk - feber, hosta och snor i hela huvudet, känns det som. Idag har Martina tagit ut valparna en stund, och Micke fick äran att gå ut med alla lite senare, fast inte samtidigt förstås;-) Det var jag ju tacksam för, men det förvånar mig alltid att det som jag alltid gör är så förbaskat besvärligt när någon annan ska göra det... det är ett mysterium, tycker jag. Hursomhelst, imorgon hoppas jag att jag mår bättre så jag kan gå ut med hundarna ordenligt, en långpromenad i skogen vore inte fel. Jag får abstinens när jag inte har varit ute i skogen på ett par dagar!

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards