khemosabi

Direktlänk till inlägg 25 juni 2008

En helt galen Gimmie...

Av khemosabi - 25 juni 2008 00:12

Gimmie

... fastnade på bild i kväll;-) Men hon kan stå stilla och vara fin också:

Gimmie

... och Spurten - linslusen - är ju alltid i mitt blickfång;-)

Spurten

Alltså... hur söt han man vara på en skala?? Jaja... jag vet att jag har ungefär tusen bilder på Spurten, och hon är så jäkla söt på alla så jag kan inte låta bli att sätta in dem;-)


För övrigt har det varit en riktigt rolig dag som jag har tillbringat med mina barn och barnbarn:-) Jag har tagit massor med tokiga kort som jag inte kan visa här (stackars Martina skrattade så hon fick ont i ryggen!) men de kommer nog i vårt släktforum!! Jodå, jag har minsann fixat ett sånt också... jag är ju liksom lite forumnörd;-) Men seriöst, så är det faktiskt jättebra för oss som är lite tröga med att hålla kontakten med varandra!


Micke har kört med "Operation koppelräddning" idag, han fick tag på en lång jäkla gren som han använde för att få ner kopplet.

Koppelräddning

Mitt ena barnbarn - 6,5-åriga Vide - var med, och han var uppenbart konfunderad över varför i hela friden mormor hade kastat upp kopplet i tallen.... hahaha, ja vad säger man???


 
 
Åsa

Åsa

25 juni 2008 10:53

Ser verkligen fram emot att få se bilderna på forumet..
Var det mycket folk som såg Mickes "räddning" utav kopplet?
Om så vore, så undrade de väl om det stod riktigt rätt till...eller..?
Ha dé!/Kram

http://tantraffas.blogg.se

 
Emma

Emma

26 juni 2008 22:17

Fina tjejerna! Och den där koppelhistorien alltså, jag skrattar fortfarande när jag ser bilden! :) Kram!

http://www.gangster-glimma.blogspot.com

 
Ingen bild

Pia

27 juni 2008 01:27

Haha, ja jag skrattar faktiskt också när jag tittar på Boogie-bilden, hon ser verkligen ut som en frågetecken:-) Och jag skrattar ännu mer när jag tänker på Vides min när han fick veta att det var mormor som hade kastat upp det - stackars barn, som har en sån knasig mormor:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards