khemosabi

Alla inlägg den 21 oktober 2015

Av khemosabi - 21 oktober 2015 00:22

Vilken härlig höst vi har haft hittills! Soligt och fint nästan varje dag i september och oktober, ända fram till nu. Idag var det grått och trist men som vanligt helt underbart i skogen, där färgerna sprakade!


Vad har hänt sen sist då? Jo, min älskade Speed och hans fina syskon har fyllt hela 7 år - det är helt otroligt! Jag kan inte fatta att tiden går så fort - i min hjärna känns det som det var högst 4 år sedan Double-kullen föddes;-)


Några bilder ifrån den senaste veckan.


Vackra Speed på en dimmig äng...

 

Boogie på samma dimmiga äng;-)

Khemosabi Strike, 11 år  

Litet Piller-collage

 


11-åriga mamma Gimmie - tänk att det är hela 7 år sedan hon fick sin första kull! Hon ser ju inte ens ut att vara 7 år själv;-)

Khemosabi Home Run, 11 år


Förra söndagen hade vi äran att få träffa Pillers tilltänkta fästman, en stilig kille med alla de rätta egenskaperna! En intensiv och ganska het hund, men helt tyst och med en enastående förmåga att fokusera på sin uppgift - precis så som jag uppfattar Piller! Det blir nog bra, det där;-)

 

Piller gillade honom lika mycket som jag, så nu ska hon ögonlysas och dna-testas så allt är klart när hon börjar löpa. Bara att hålla tummarna för att allt är ok!


Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards