khemosabi

Alla inlägg den 21 september 2014

Av khemosabi - 21 september 2014 20:31

Idag slog Elisabeth och hennes NOLCH SELCH Khemosabi Prepare for Surprise till med ett 1:a pris och blev dessutom PROVBÄST i nkl. på officiellt jaktprov, fantastiskt bra jobbat!! Stort GRATTIS till ett superduktigt ekipage!!


Nu är de uppflyttade till öppen klass och Elisabeth - som fått blodad tand - kommer att fortsätta med jaktträningen, vilket jag är enormt glad för! Som jag sa till henne, jag vet ju att de här hundarna har bra anlag, men det är såklart ännu roligare om andra får se det också!!

Så blev en grå och regnig söndag betydligt roligare, och själva gjorde vi det hundarna älskar mest, vi åkte o badade;-)

Piller gör ett av sina spektakulära ihopp ifrån bryggan...

 


Sent tillägg: Fick just klart för mig att det inte bara var Supra och Vinna som var duktiga i lördags - SELCH SEVCH Khemosabi MJ's Keep The Faith och matte Mia tog ett 1:a pris i lydnadsklass elit med 260 poäng:-) Om jag inte har helt fel var det det sjunde 1:a priset i ordningen - bra jobbat efter ett par års tävlingsuppehåll, stort GRATTIS!!



Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards