khemosabi

Direktlänk till inlägg 11 juli 2014

302,5 poäng för Staffan och Krutov!

Av khemosabi - 11 juli 2014 21:16

 

  Stort, stort GRATTIS till Staffan och hans SELCH LPI LPII LPIII Khemosabi Double Sonic som tog hem superfina 302,5 poäng och en 1:a placering i lkl. elit i Mariestad ikväll!! En hel radda kanonfina moment och poäng, men det allra roligaste var 9,5 på fjärret - så kul för Staffan eftersom fjärret är det moment som krånglat tidigare, underbart att det verkar ha släppt!


 


Det duktiga ekipaget har nu - med bl a ett tidigare resultat på 304 poäng - ett snitt på 294,33 poäng till nästa års SM, men det är ju ett helt år och många tävlingar kvar innan dess och det kommer med all sannolikhet att höjas, det finns massor av kapacitet i härliga Krutov! Det ska bli så kul att se honom och lillebror Vispen in action i Sundbyholm i slutet av månaden!


Här hemma har vi inte tränat alls på en dryg vecka, det har varit alldeles för varmt (för mig alltså) - men badat, det har vi gjort;-)


 


         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards