khemosabi

Direktlänk till inlägg 27 juli 2012

Gimmie's första Championbarn: SELCH LPI LPII LPIII Khemosabi Double Sonic:-)

Av khemosabi - 27 juli 2012 21:58

Fantastiska Staffan ringde just och berättade att hans Krutov har fått sitt tredje 1:a pris i elitklass och därmed kan titulera sig Svensk Lydnadschampion! Staffan lyckades med bedriften att klara två av sina mål för året ikväll, Krutovs lydnadschampionat och Vispens tredje 1:a pris i lydnadsklass 2, så nu heter lillkillen LPI LPII Khemosabi MJ's Beat It, minsann:-) Klass 3 nästa för Vispen!

Resultaten 284 poäng i elitklass med Krutov och 176 p i klass 2 med Vispen - med en 10:a i helhetsintryck - det var väl en riktig kalaskväll för Staffan, det:-) Han har all anledning att känna sig stolt, och lika stolt och glad är jag!


Ett från hjärtat kommet GRATTIS till den alltid lika vänliga och ödmjuka Staffan och hans superduktiga Khemosabihundar!


(Och nu fick jag färska bilder också, tack snälla Anna-Karin!)


SELCH LPI LPII LPIII Khemosabi Double Sonic   

 


... och lillbrorsan LPI LPII Khemosabi MJ's Beat It  

 
Å, så fina pojkar!  


... och jag skrev "Gimmie's första Championbarn" - för jag tror det blir fler;-))


 
 
Marie & Carma

Marie & Carma

27 juli 2012 22:47

Vi säger också ett STORT grattis, super fint jobbat :)

http://www.briard.mia-co.com

 
Pia

Pia

27 juli 2012 23:47

Tack snälla Mia, det uppskattas säkert av Staffan, som inte har facebook och inte vet att det är många som "gillar" och gratulerar där!

http://www.khemosabi.se

 
Ingen bild

Sussie, Myzzko o Vinna

28 juli 2012 05:56

Jättegrattis!

 
Ingen bild

Eva-Liz

28 juli 2012 07:24

Stort grattis til alle involverte:):):)Krutov er jo nøyaktig lik Solan,bortsett fra lysere:)

 
Ingen bild

Anne-Lie, Jack och Micka

28 juli 2012 09:33

Supergrattis!!!! Fantastiskt bra jobbat!!!! Kram!

 
Johanna, Majken & Ester

Johanna, Majken & Ester

28 juli 2012 10:38

Gratulerar till finfina resultat! Härligt med sådana valpköpare!

http://johannalofgren.wordpress.com

 
Ingen bild

Josefin Zaar

28 juli 2012 16:10

Super Grattis:)!!

 
Ingen bild

Mai

2 augusti 2012 23:29

Stooooort grattis till ägare, uppfödare och till Gimmie, så klart! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards