khemosabi

Direktlänk till inlägg 20 juli 2012

1 år - det är inte klokt!!

Av khemosabi - 20 juli 2012 15:06

Hur kan det vara möjligt att dessa små redan fyller 1 år?

  

Jag har just tillbringat en timme med att gå igenom alla inlägg och titta på alla valpbilder ifrån förra året, med början här: http://khemosabi.bloggagratis.se/2011/07/20/5854987-nu-kommer-valparna/ 

Det var sannerligen en lyckodag för mig och några ivrigt väntande valpköpare! Jag hade turen att få fantastiska köpare till dessa valpar, en av dem är Elisabeth i Nord-Norge som skrev så här på facebook idag:


I dag er det 1 år siden di vakkre små kom til verden :) Grattis med dagen til hele kullet, mamma Gimmie og pappa Filur :) Og ikke minst til deg Pia :) Du er fantastisk, da jeg fikk bekreftet at jeg skulle få kjøpe valp fra deg gikk en av mine største drømmer i oppfyllelse. Og hun har virkelig svart til mine forventninger og mer til. En helt unik hund som jeg kommer til å ha det mye morro med!! Takk Pia for muligheten :) Du stiller alltid opp for oss om vi lurer på noe og er aldri sen med å svare på spørsmål, føler meg trygg på deg som oppdretter og du er et flott menneske :) Håper du får en fin helg med din fine flokk :) Vi er kjempeglade i deg! Klem fra Elisabeth og Supra :) ( + Kai og Akira ;) )


Kan man bli annat än lycklig av sådan feedback? Tusen tack, snälla Elisabeth!  


Ett JÄTTEGRATTIS till alla underbara Gimmie/Filur-valpar på 1-årsdagen och stooor KRAM till deras fantastiska ägare - jag hoppas att alla kommande år ska bli lika glädjefyllda som det första!

 
 
Ingen bild

Linda

23 juli 2012 10:12

GRATTIS i efterskott till hela kullen! Efter vad jag sett på bilder och på filmsnuttar vill jag passa på att gratulera lite extra även till dig Pia - jag tror vi kommer få läsa en hel del om de här "valparna" framöver... :)
Är fortfarande lite ledsen över att det tyvärr inte blev någon parning men jag är helt säker på att det av någon anledning "var meningen".. Jag hoppas att jag är välkommen att skicka ett nytt intresse-mejl om några år, som det känns nu är det en lång och trååååkig väntan men definitivt värd all tid! ;)
Såg dessutom att det gick bra för en Khemosabi-hund under helgen, stort GRATTIS även till det! :) (Hoppas jag inte "skvallrar" om nått nu men jag ville så gärna gratulera även till det!)

//Linda

 
Pia

Pia

23 juli 2012 13:50

Tusen tack, Linda (med Fixa?) Självklart får du återkomma, du vet att jag gärna ser dig som valpköpare!
Jag hade faktiskt ingen aning om KM-vinsten, visste inte ens att någon av Gimmie's avkommor skulle starta!

http://www.khemosabi.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards