khemosabi

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

Sommarens sista dopp?? *Bildbomb*

Av khemosabi - 26 augusti 2010 01:13

Inte för hundarna, men kanske för barnbarnen? Häromdagen var Martina och jag iväg och badade med barn och hundar - ja, Martina o jag badade inte, men det gjorde de övriga desto mer;-)

Jag fick en rätt så kul sekvens på Vide när han hoppar i plurret...

     

  


... och här är söta Tuvali i vågorna - vilka fina barnbarn jag har!  


Håll i er nu, för nu blir det bildbomb på hundarna, först har vi Speed...

... här fick jag både Vispen och Speed på samma bild... 

 


Här sitter Speed och väntar på att få hämta en apport...

  ... full fart iväg...


... och fin avlämning till matte;-))

     


Vispen

Lova och Vispen 

 

Vispen  

Lova och Vispen  

Lova och Vispen  

Lova


Speed, Vispen & Lova


Speed, Vispen & Lova

  


Vispen & Speed

  


Speed

  


Lova

  


Jag tror detta får räcka för idag, det kanske kommer mer i morgon;-)) Natti natti!!     


  

 
 
mia,love&carma

mia,love&carma

26 augusti 2010 07:07

men jösses va många bilder ...fick kramp i fingret av att skrolla ner .....hihi skojar bara
fina va dom och väldigt fina barnbarn ;-)))
kram mia

http://www.briard.mia-co.com

 
Eva-Liz

Eva-Liz

26 augusti 2010 15:31

Hei
Flotte bilder. Spesielt av Vide som hopper:)
Jeg og Solan hopper over valpekurs og begynner på apellmerke/bronse merke kurs om 14 dager. Gleder meg som en liten unge:):)Jeg kjenner instruktøren og hun er bare råflink.

http://www.kennelsoltrollet.com

 
Ingen bild

Pia

29 augusti 2010 16:51

Det är bra, Eva-Liz - det är ett känt faktum att man inte behöver någon valpkurs när man har en Khemosabihund;-))

 
Maija

Maija

30 augusti 2010 10:25

Tack för kommentaren i min blogg :)
Måste då säga att vackrare goldens än dina har jag inte sett på länge!
Och jag som är svag för whippets kunde inte låta bli att ta en titt på Soleils blogg.
Vilket härligt hundgäng du har! :)

http://joyofmylife.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Pia

31 augusti 2010 00:44

Tack Maija, det var snällt sagt!!:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards