khemosabi

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Valpbilder 4 - 5 veckor *Bildbomb*

Av khemosabi - 20 april 2010 17:17

Nu kommer det en drös bilder, som är tagna mellan 4 - 5 veckor, det är rätt många, så ni får säga till om sidan tar väldigt lång tid att ladda. Det är möjligt att samma bild kommer två gånger, det krånglade med uppladdningen och jag har inte tid att fixa det just nu...


                              

                                                                                                    

                

En liten speciell hälsning till Eva-Liz: Det troliga är att det blir hannen som är märkt vänster bak, eller den som är märkt på svansen, som blir din;-)  

 
 
Eva-Liz

Eva-Liz

20 april 2010 20:35

:) Skal tro om jeg klarer å se rett speilvendt:)Skatte jakt for å finne rett bilde.

http://www.kennelsoltrollet.com

 
Eva-Liz

Eva-Liz

20 april 2010 20:41

Fant venstre bak:) Vakker, men det er jo alle:)Kanskje det er en mening for jeg finner ikke den med halen merket.

http://www.kennelsoltrollet.com

 
Eva-Liz

Eva-Liz

22 april 2010 15:58

Rart at det bare er jeg som er her og maser:):)
Fant jo selvfølgelig den som var merket på svansen også. Det var jo et nydelig bilde på et tidligere blogg inlegg. Klin umulig å si hvem som er vakrest av dem:) Det eneste jeg kan skille på er at jeg har en svakhet for de med god farge. Og det ene bildet er en mørkere og det neste er en annen.....:) Gleder oss ellevilt. Vegard har faktisk bestemt seg for å kjøre hvis det skjærer seg med fly avganger!!!
Hvilket valpe for bruker du?

http://www.kennelsoltrollet.com

 
Pia

Pia

22 april 2010 22:33

Hej!
Ja, det är visst bara du som är här och tittar, det har varit dåligt med kommentarer ifrån de andra som ska ha valp;-)
"Vänster bak" och "Svansen" är väldigt lika, både i utseende och sätt, det är nästan omöjligt att skilja dem åt! Båda är väldigt pigga och glada och tar väldigt ofta initiativ till lek. Båda kommer att få ganska mycket färg, de mörknar ju med tiden, som du säkert vet!
Den värsta "huliganen" bland hannarna är den som är märkt på ryggen, han kommer också att få flytta till Norge! De här andra två kommer på god 2:a plats i terroristligan, sedan är det en som är ganska lugn än så länge. Men han kan också bli en "terrorist" de kommande veckorna, valparna utvecklas ju i olika takt!

http://www.khemosabi.se

 
Ingen bild

Ellinor

23 april 2010 15:21

Jag har full koll på bloggen ;-) men nu laddar jag inför morgondagen, då jag får se dem in action!
Det var lite svårt att urskilja den lilla damen utan märkning på bilderna, jag hoppas att hon också tar massor av initiativ till lek och är en liten "huligan" :-)))

 
Kari-Anne&Heidi

Kari-Anne&Heidi

23 april 2010 19:09

JEG er her også å titter! :D (skal ikke ha valp akkurat nå da, men..)

http://karia-belgerbloggen.blogspot.com

 
Dessi Diego & Spirit

Dessi Diego & Spirit

24 april 2010 07:49

Pappa "Degen" och brollan Spirre är här nästan varje dag

Kram på er

http://desiretroeng.wordpress.com

 
mia&love

mia&love

24 april 2010 09:21

och hur ofta jag är här ska vi inte prata om ;-))))))
kram mia

http://www.briard.mia-co.com

 
Kristin

Kristin

24 april 2010 22:53

Kikker på bloggen hver dag - må se om det kommer noen nye bilder eller spennende info:) Og det er jeg som skal ha "Den värsta "huliganen":)

http://kristinshundetrening.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards