khemosabi

Alla inlägg den 5 juli 2008

Av khemosabi - 5 juli 2008 22:46

... känner jag mig nu när inte mina barn och barnbarn är hemma - undrar om det är nåt "ensam-mamma-för-länge-syndrom", alltså att jag inte har nåt liv utan mina barn?? Hur ska det bli den dan Micke flyttar hemifrån, tro?


Ikväll åkte jag och hundarna ut till ett ställe som alltid varit jättebra för att bada hundar, men nu har de huggit ner skogen intill stranden så det gick knappt att ta sig fram. Men vi hittade iallafall en glugg där de kunde bada och jag kunde kasta lite markeringar åt dem, fast det var rätt krångligt för dem att ta sig i. Men det är ju bara bra att det inte alltid är lätt! Boogie simmar allt bättre, hon är fortfarande för hetsig på utvägen, men in går det bra - då lägger hon sig ner och simmar riktigt bra.


Igår kväll var hundarna och jag ute i skogen en bra stund, jag plockade blåbär och de vräkte i sig, som vanligt när det är bärplockardags;-) Det var så fruktansvärt varmt och kvalmigt igår, men idag har det varit svalt och skönt! I morgon ska det visst regna, så vi får väl se vad vi hittar på då.


Nu har jag ätit blåbärspaj och glass och sitter och lyssnar på "Super 80's"... jisses, vilken nostagitripp! Tror jag tar ett glas vin också;-) Sen ska jag pyssla med hemsidan och gudarna vet hur det kommer att se ut:-)

Kanske som den här smileyn (hoppas den funkar nu!)

 

Jag tycker den är så jäkla härlig!!

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards