khemosabi

Alla inlägg den 4 juli 2008

Av khemosabi - 4 juli 2008 16:12

Ja, nu har jag anmält alla tre till Goldenspecialens Workingtest, som går den 8 - 9:e augusti. Nu får jag bara hoppas att jag får starta allihop på samma dag, annars blir det lite struligt - fast jag lär ju få fullt upp den dagen i alla fall! Men jag är ju van att trassla till det, så det blir ju inget ovanligt;-) Micke fyller år den 7:e (torsdag) och han ska ju firas den helgen, så det vore ju bra om man kunde komprimera det här med jaktproven till en och samma dag.


Den här helgen är jag helt ensam - ja, förutom hundarna förstås. Micke, Martina och barnen är på släktträff (på sin fars sida) i Göteborg. Jag hoppas de får kul och hinner med att gå på Liseberg, som de har planerat. Jag känner mig helt jäkla bortkommen när jag är ensam hemma, jag vet liksom inte vad jag ska ta mig till. Den här helgen går VM i lydnad i Stockholm, jag hade väl tänkt att åka dit, men nu har jag ingen hundvakt, så det får vara.

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards