khemosabi

Alla inlägg den 13 april 2008

Av khemosabi - 13 april 2008 23:38

... vi har haft:-) Först blev det dirigeringsträning och dummysök med alla hundarna, sedan en ljuvligt skön långpromenad i det härliga vädret. Det har snöat och regnat nästan oavbrutet i flera dagar och vi har ärligt talat inte fått särskilt mycket gjort här. Men ikväll sprack det upp och blev soligt och fint och hundarna var riktigt i sitt esse - man kunde tro att jag hade matat dem med raketbränsle:-) De badade i varenda pöl som fanns, några så djupa att de nästan kunde simma i dem! Jag fick syn på ett ställe där det växte massor med vitsippor, och eftersom de är de första jag har sett i år kände jag sådär riktigt intensivt att "Nu är det äntligen våååår!"

På hemvägen träffade vi en 11-månaders golden/bordercollie, en hanne som är jättefin och riktigt mysig i sättet, väldigt arbetsvillig och lyhörd. Nu har vi bestämt, hans matte och jag, att vi ska träna ihop och det ska bli kul!


Avslutade kvällen med att stryka hos min dotter - eftersom jag hatar att diska och hon tycker likadant om att stryka, så byter vi... smart va?

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards