khemosabi

Alla inlägg den 27 november 2007

Av khemosabi - 27 november 2007 02:16

... det vet alla som är drabbade av det:-( Själv har jag haft j-ligt ont i lederna de senaste dagarna, särskilt i knäna. Det är ju inte så lyckat när man har fyra pigga hundar, men tack och lov klättrar de inte på väggarna fast de inte kommer ut så mycket. Jag tog mig i alla fall runt i skogen en timme idag och hundarna körde ju sina 180 knyck hela tiden, som vanligt. Så de har i alla fall rört på sig, även om jag inte har gjort det så mycket! Imorgon (läs idag, skriver ju detta mitt i natten) är det i alla fall planerat att vi ska jaktträna. Det ska visst bli skapligt väder... kan ju vara skönt som omväxling, för det har verkligen varit bedrövligt den senaste tiden.


Gimmie's ögonlysningsresultat har fortfarande inte kommit ut på SKK:s hunddata... man kan ju undra vad i helsike de sysslar med?? Nåja, jag får väl ge dem nån dag till innan jag ringer och skäller på dem;-)


Här kommer den utlovade stamtavlan på valpkullen med Fly och Boogie:

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards