khemosabi

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Khemosabi MJ's Smooth Criminal in action *film*

Av khemosabi - 22 februari 2012 15:41

"Solan" (2 år i mars) tränar inför debuten i elitklass...

Det ser riktigt bra ut, tycker jag - en eloge till Eva-Liz som håller honom i balans, trots att han är så het - bra gjort! Vi håller tummarna och önskar lycka till i debuten!


För övrigt så funderar jag på att sluta blogga, det är liksom inget kul med noll respons på inläggen.

 
 
Eva-Liz

Eva-Liz

22 februari 2012 16:40

Takk for fine tilbakemeldinger:)Solan er het,ja.Men som de andre i gjenget sier:Han er en hund.som du finner 1 av på 1 million:):)Jeg tror dessverre facebook, tar mye av bloggenes tilbakemeldinger:(

http://www.kennelsoltrollet.com

 
Pia

Pia

22 februari 2012 20:54

Vi är många som har, eller har haft, en Khemosabihund som är "en på miljonen" - det är ju lite märkligt eftersom jag bara har fött upp 56 valpar;-) Rätt bra facit, skulle jag vilja säga!

http://www.khemosabi.se

 
Ingen bild

Carin Larsson

22 februari 2012 22:16

Inte får du sluta blogga!!!!
Jag går in varje dag för att se om du har skrivit något
Det är så himla roligt att följa dig och dina vackra hundar
och dem du är uppfödare åt.
Vackra bilder är det oxå.
Efter som jag i framtiden gärna vill ha en golden
så läser jag din blogg för att lära mig mer om rasen
Jag har lärt mig massor tack vare dig.
Så snälla fortsätt

mvh Carin

 
Pia

Pia

22 februari 2012 23:09

Tack, snälla Carin! Jag vet inte vem du är, men det var roligt att du kommenterade och jättekul att du uppskattar bloggen och hundarna:-)

http://www.khemosabi.se

 
åsa

åsa

23 februari 2012 08:53

Jag vill inte heller att du ska sluta blogga!
Face book i all ära, men det är ju så "ytligt"..
Även jag är inne och kollar om det hänt något nytt på kennel/familjefronten var och varannan dag så....fortsätt blogga för sjutton!
Ha dé!/Kram




http://tantraffas.blogg.se

 
Ingen bild

Sussie, Myzzko o Vinna

23 februari 2012 09:17

Nej sluta inte blogga. Jag går också in här ofta. Vi får väl skärpa oss och kommentera lite mer;-)

 
Jenny & Kex

Jenny & Kex

23 februari 2012 10:44

Neje, inte får du sluta blogga inte! Även jag kikar in här ofta, blir alltid lika inspirerad av dina hundar och dig som uppfödare. Så sluta in blogga!! ;))

http://www.posiitiv.blogg.se

 
Linnea

Linnea

23 februari 2012 11:16

Nej sluta inte blogga! Blir så glad av dina lyckopiller till hundar och jag läser ganska ofta, är bara kass på att kommentera :)

http://tassarna.weebly.com

 
Marie & Carma

Marie & Carma

23 februari 2012 13:22

nu jäklars , det kanske är så man ska göra hota med att sluta blogga -då kommer kommentarerna ;-)) skojar bara,fast det funkade ju på mig ;-))

pia jag läser alltid här, det vet du - man får helt enkelt skärpa sig
kram marie

http://www.briard.mia-co.com

 
Marie & Carma

Marie & Carma

23 februari 2012 13:23

Oj glömde ( här kommer det hett på given) Lycka till med solan, ser ut som det kommer gå fin fint ;-)))

http://www.briard.mia-co.com

 
Ingen bild

Carola i Skellefteå

23 februari 2012 15:23

Jag har ej haft nån Khemosabihund, men det är med glädje jag läser din blogg och följer "dina" hundar både i träning, på tävlingsplan och livet däremellan. Glädjen med,& det positiva samarbetet mellan förare & hund genomsyrar allt du lägger ut. Jag hoppas att jag i framtiden ska få ta del av och förvalta en hund från din uppfödning. Så snälla du - fortsätt blogga! Du inspirerar till så mycket positivt i förhållande hund-förare.

 
Pia

Pia

23 februari 2012 18:14

Oj, vilka fina kommentarer - tusen tack, allihop! Det går ju inte att sluta blogga nu, det märker ju jag, det;-))
@Carola: Kul att du följer bloggen och uppskattar den! Det är klart du ska ha en Khemosabihund så småningom;-) Tack för din fina kommentar!

http://www.khemosabi.se

 
Ingen bild

Jeanette & Acke

24 februari 2012 09:29

Jag hör ju också till de som går in här och läser, men kommenterar sällan, tyvärr.
När de känns otacksamt så kom ihåg att det är ju inte bara för oss "läsare" du bloggar utan också för din egen skull ;-) Typ dagbok

 
Maria och Kipper

Maria och Kipper

24 februari 2012 15:08

Jag är också inne och läser ofta:) Har aldrig kommenterat men är mycket imponerad över din uppfödning. Gillar ditt tänk:)
/Maria

http://goodkipper.blogg.se

 
Johanna & Majken

Johanna & Majken

26 februari 2012 15:16

Här är en till som brukar vara inne och läsa utan att kommentera. Tycker det är väldigt trevlig läsning och extra kul med filmer emellanåt! :-) Keep up the good work!
/ Johanna

http://johannalofgren.com

 
Pia

Pia

27 februari 2012 01:24

Oj, vad många som smyger runt här utan att jag vet om det;-) Tack för alla snälla kommentarer, vad ni är gulliga!

http://www.khemosabi.se

 
Ingen bild

Margret

29 februari 2012 20:25

Hej!
För allt i världen så får du inte sluta blogga. Jag är en som bara råkat in på din hemsida, och föll direkt för allt vad du skriver och berättar om. Man får sig både skratt, allvar och tips.Och så lägger du in alla fina bilder och filmer.Så jag känner mig också skyldig som inte gett några kommentarer. Hoppas att du fortsätter för du har en så härlig attityd.
Margret

 
Ingen bild

Ann,Abbe och Oscar

1 mars 2012 07:27

Jag har också följt din blogg i några år och imponeras av dina hundar och din inställning till "hunderiet".

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards