khemosabi

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av khemosabi - 15 mars 2011 12:36

Grattis alla små godingar på 1-årsdagen!!  

Det känns verkligen inte som om det var ett helt år sedan ni såg ut såhär...

... vad fort det här året har gått!! För den som vill friska upp minnet av hur den dagen var, kolla här: Valpning pågår    Oj, vilken härlig kull det var, helt underbara valpar och Gimmie var så duktig med dem - de åtta veckorna svischade bara förbi, det gick alldeles för fort, tyckte vi här hemma. Jag är väldigt glad åt att jag fick sådana härliga köpare till alla valparna, de kom allihop till det absolut rätta hemmet!


När jag går tillbaka och läser om valparna och tittar på bilder, då blir jag såå valpsjuk... å, vad jag hoppas att det blir nya små Gimmiepuppar i år!! Jag vet att det är många som önskar detsamma, många valpköpare på kö är det redan och fler kommer till hela tiden - jag har aldrig varit med om maken till efterfrågan! Det roligaste är att det är väldigt många som verkligen vill ha en hund att jobba och tävla med, och det är ju precis vad jag alltid önskar mig.  


Nu önskar jag alla Gimmie's valpar lycka till i framtiden med träning och tävling, flera av de äldsta har ju redan kommit ut på tävlingsbanorna med den äran, och de nyblivna 1-åringarna är på G - härligt!!

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards