khemosabi

Direktlänk till inlägg 13 december 2007

Inte mycket...

Av khemosabi - 13 december 2007 23:16

... som händer på hundfronten här just nu. Nu har vi faktiskt haft någon minusgrad de senaste två dagarna, så man ska väl inte klaga på vädret. Men visst vore det skönt med lite snö så det blev ljust och fint!


Vi går mest här och kollar på Boogie och frågar oss - är hon dräktig eller inte?? Ska man döma av hennes sätt så kan hon nog vara det, för hon har både blivit keligare och lite lugnare, och det brukar ju vara de första tecknen. Något rent fysiskt är det för tidigt att se ännu, det har ju bara gått 3 veckor sedan parningen... imorgon.


Ett par kalas har det varit den här veckan, först fyllde mitt barnbarn Vide 6 år i onsdags, och sedan fyllde min bror Thomas år dagen därpå. Så det blev tårta två dagar i rad, smaskens;-) Inte så bra för figuren (och vem f-n bryr sig?) men gott var det!!

 
 
Åsa

Åsa

14 december 2007 09:54

Jadu Pia, nu ska din tröga storasyster fösöka att lista ut hur "forumet" fungerar....
Du ska veta, att jag kan INGENTING om datorer mer än att skriva blogg och att kommentera andras bloggar....
Får väl be döttrarna om hjälp!!!
Ha dé!/ Kram

http://tantraffas.blogg.se

 
Ingen bild

Gisela

17 december 2007 21:37

Visst är det ljuvligt med minusgrader då man har hund, i alla fall så här års :)

Håller tummarna att det ligger små valpar i Boogies mage, jag hoppar in då och då och följer er med spänning.

Hoppas att ni får en härlig jul och nyårshelg!

/Gisela

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards