khemosabi

Direktlänk till inlägg 8 december 2007

Iza 9 månader idag!

Av khemosabi - 8 december 2007 18:21

Idag "fyller" Iza och alla hennes syskon 9 månader - de var 12 i kullen så det är många att säga Grattis till!


Wynntorps Disa 9 månader

En dagsfärsk bild av Iza på 9-månadersdagen!

Samtidigt knäppte jag denna bild på Boogie-Bus:

Khemosabi Strike


Just nu är jag "barnvakt" åt Unni, husse är nämligen på julbord. Alldeles nyss bestämde hon sig för att hon minsann skulle ligga i mitt knä när jag sitter här vid datorn... så lite knöligt att skriva är det allt;-)

 
 
Carina

Carina

9 december 2007 10:36

Guuuud, vad snygg hon är ..vilken fin färg!
Ha det gott!
/Carina

http://wwww.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

9 december 2007 11:09

Fina vovvar!!
Men, alla dina vovvar är fina, smärta och pigga, det syns på "utanpåskriften".
Hoppas, att ni har en bra helg.
Ha dé!/ Kram

http://tantraffas.blogg.se

 
Elin o Briam

Elin o Briam

11 december 2007 15:02

Hoppas hon är dräktig nu då!! Skulle ju vara kul efter allt vårt teasande. Stackars Briam, tur att han ska få komma till själv i vår. Nu har han blivit snuvad på konfekten många ggr =) men han har ju klarat det. Nu ska han klara av att para men det är ju bara att berömma när han kliver på... Ses i kväll vid tårtkalaset :)
//Elin

http://elinobriams.blogg.se

 
Åsa

Åsa

11 december 2007 22:32

Har nyss svarat på kommentar från Martina på min blogg...
Jättekul, att hon tittat in och tänk...jag kom ihåg, att Vide fyller i dag!
Snacka om att man inte är helt senil ännu i alla fall...
Hoppas, att allt är bra, pussa på mosters Micke lite granna...Ha dé! / Kram

http://tantraffas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av khemosabi - 9 februari 2020 20:06

Den här bloggen är inte uppdaterad sedan julen 2018 och kommer snart att läggas ner helt och hållet, jag ska bara spara ner så många bilder som möjligt först. Jag ser ingen vits med att fortsätta med bloggen, då jag inte längre har någon uppfödning o...

Av khemosabi - 24 december 2018 14:16

  Hoppas alla våra vänner och valpköpare får en riktigt härlig jul!   Här hemma går allt sin "gilla gång", som man brukar säga;-) "Inget nytt under solen" är ett annat uttryck man skulle kunna använda, annat än att jag har gett mig på något ny...

Av khemosabi - 6 oktober 2018 15:00

Grattis på 14-årsdagen, vår älskade lilla Boogie! Fantastiska lilla hund, som dansat genom livet på lätta tassar och fortfarande är vid god vigör och helt klar i sinnet - jag hoppas du får vara lika pigg och glad ett bra tag till!        Vi...

Av khemosabi - 16 juli 2018 15:55

... har jag i skuggan på min altan just nu, det är fullkomligt olidligt! Vi har haft så hett - och torrt - hela sommaren att allt är uppbränt, inte ett grönt strå så långt ögat kan nå. Jag lider med bönder och djurägare som inte har foder till sina d...

Av khemosabi - 23 december 2017 14:00


 

Presentation

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

Arkiv

Kategorier

Translate this blog

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards